Volná místa Kladno - Plný úvazek stavebnictví, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4
Co bude vaší náplní práce? - Administrativní řízení mezinárodních grantových projektů (zejména Interreg, EU Life, EUKI, privátní fondy). - Sledování a kontrola rozpočtů, personálních nákladů a čerpání prostředků dle pravidel donorů. - Příprava ...
- Opravy a údržby rýpadel, demrů, nakladačů a další techniky. - Práce převážně v dílně našeho klienta (Praha - Horní Počernice), občas operativně zasahovat na staveništi při haváriích. - Drobné svářečské, zámečnické a lakýrnické práce. - Pravidelné ...
- Testování microservices (REST, Kafka/Artemis, SOAP) - Návrh testovacích scénářů, exekuce testů (SOAPUI/Postman, messaging) - Analýza bugů, spolupráce s analytiky a vývojáři - Podpora (aktuálně v režimu 8: 00 – 20: 00, cca jednou za 1–2 týdny)
- Diagnostika, opravy a pravidelný servis výtahů a eskalátorů - Revize a kontrola technického stavu zařízení - Organizace a plnění servisních zakázek v dohodnutých termínech - Komunikace s klienty a zpracování podkladů pro cenové nabídky - Účast na ...
- Komunikace se zákazníky a zajišťování zakázky. - Organizace logistiky montáže a demontáže stavebních jeřábů, výtahů. - Zajišťování oprav jeřábů, výtahů a vysokozdvižných vozíků. - Příprava podkladů pro zpracování nabídek.
Hledáme odborného inspektora zaměřeného na zvláštní procesy, zejména svařování, dle vyhlášky č. 358/2016 Sb. Co vás čeká? - Kontrola a dohled nad procesy svařování v oblasti jaderné energetiky. - Uplatňování pravidel technických norem a předpisů v ...
● Design, Build and maintain top notch cloud infrastructure architecture on AWS and Azure with infrastructure as a code approach. ● Design, Implement and manage CI/CD workflows. ● Researching and Implementing new technologies to expand ...
- Spolupráce při výběru projektů na základě analýzy rizik, přípravě nabídek a výběru subdodavatelů - Spolupráce na technickém a organizačním řešení stavby a její kalkulaci - Řízení stavebních prací podle projektu a smlouvy s ohledem na čas a ...
- zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře) - zodpovědnost za onboarding nových zaměstnanců, včetně přípravy pracovních smluv a dalších dokumentů, jejich integraci do systému a ...
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...