Volná místa Benešov - Plný úvazek stavebnictví, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 4
- Komunikace se zákazníky a zajišťování zakázky. - Organizace logistiky montáže a demontáže stavebních jeřábů, výtahů. - Zajišťování oprav jeřábů, výtahů a vysokozdvižných vozíků. - Příprava podkladů pro zpracování nabídek.
- Prezentace na schůzkách: Zúčastníte se osobních nebo online setkání s klienty, které ti domluví asistenti. - Prezentace produktů/služeb společnosti a příprava nabídek na míru. - Plnění obchodních cílů: Aktivně přispíváte k úspěchu firmy ...
Hledáme odborného inspektora zaměřeného na zvláštní procesy, zejména svařování, dle vyhlášky č. 358/2016 Sb. Co vás čeká? - Kontrola a dohled nad procesy svařování v oblasti jaderné energetiky. - Uplatňování pravidel technických norem a předpisů v ...
* Práce na zákrokovém sále pracoviště intervenční algeziologie. * Spolupráce s ostatními lékaři ohledně plánování a hodnocení léčby. * Administrativní činnosti spojené s provozem.
Koho hledáme? - Pozice je otevřena jak pro zkušené stavební profesionály, tak pro absolventy nebo začátečníky se zájmem o monolitické konstrukce. Naše týmy tvoří zkušení stavbaři i kolegové, kteří se teprve učí. Co budete mít na starosti? - Řízení a ...
- BIM koordinace projektů v oblasti pozemních staveb - Konzultační činnost u klientů: analýza situace a potřeb, návrh strategie pro zavedení BIM do projektů/organizací a její implementace - Správa BIM standardů na projektech: dohled nad dodržováním ...
Co Vás čeká - Kompletní příprava a realizace zakázek – od výběru materiálu, jeho poptávek, samotné realizace až po předání projektu. - Koordinace montážníků a zajištění hladkého průběhu stavby. - Komunikace s klienty, projektanty a dalšími členy ...
- Řízení všech aspektů projektů (“time/scope/budget”) - Příprava harmonogramů, řízení nákladů a dohled nad realizací - Vedení týmu do 60 lidí (30 THP, 30 dělníků) - Zajištění ekonomického výsledku divize - Spolupráce s ...
Co bude Vaší náplní práce? - Řízení a zodpovědnost za projekty – od plánování až po předání zakázky. - Kontrola kvality a efektivity prováděných prací. - Poptávání, porovnávání a jednání se subdodavateli. - Komunikace s investory, vedením ...
- příprava projektů před zahájením - možná spolupráci i s realizačním týmem v průběhu zakázky - spolupráce s obchodním týmem - samostatná tvorba cenových nabídek